Wednesday 15 November 2017

Hotforex cy


WYKORZYSTAJ SWÓJ PIERWSZY KROK DO NOWEGO FX KARIERY Nasz cel jest prosty: przeszkolić i zatrudnić Mam pracę, teraz pracuję ODPOWIEDZIALNOŚĆ Znalazłem GRS w Google i od razu wiedziałem, że są profesjonalistami po pobraniu próbek z ich strony internetowej. Po rozmowie z nimi przez telefon, odwiedziłem ich biura i byłem zachwycony tym, jak przyjazny był zespół. Chcąc dołączyć do branży Forex, GRS skierował mnie do swojej siostrzanej firmy, FX Careers. Szybko zapisałem się na 4-tygodniowy kurs, a podczas drugiego tygodnia mój menedżer ds. Rekrutacji w GRS, Hayley, zaczął przedstawiać mnie najlepszym firmom na rynku Forex na wyspie (Cypr). Hayley nie była po prostu profesjonalna w swoim podejściu, była całkowicie wyrozumiała i znalazła mi idealną pracę dla mojego zestawu umiejętności (doświadczony Marketer - Specjalista ds. Marketingu Online). Po prostu nie mogłem prosić o więcej od jej zespołu GRS. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka agencji rekrutacyjnej na Cyprze, aby zadzwonić do GRS. Nie mogę przecenić, jak wspaniały był kurs FX Careers. Jeśli chcesz dołączyć do bardzo prestiżowej branży FX, musisz po prostu wziąć udział w kursie. Seria instruktorów pod przewodnictwem Andrew Savvidesa sprawiła, że ​​kurs był nie tylko zabawny, ale tak naprawdę nauczyłem się wiele o branży Forex, która pomogła mi w znalezieniu nowej pracy Jaymes FX Kariera studentów, Limassol, Cypr, Luty 2018 Zanim zdecydowałem się wziąć udział w kursie FX Career, miałem wysoki poziom wiedzy dzięki doświadczeniu handlowemu i ogólnej lekturze na ten temat. Zdecydowałem, że chcę wziąć udział w kursie, aby udowodnić swoją wiedzę, a jednocześnie uzyskać uznaną certyfikację w branży forex. Moje oczekiwania związane z tym kursem miały na celu pogłębienie wiedzy na temat funkcjonowania firmy forex i ogólnie poszerzenie mojej wiedzy na temat branży walutowej. Szczerze mówiąc, kurs ten był bardziej zróżnicowany, niż się spodziewałem, ze szkoleniem sprzedażowym oraz przydatnym i niezbędnym elementem kursu. Moim krótkoterminowym celem w branży walutowej jest zdobycie przyzwoitego zatrudnienia w Firmie FX, a moim długoterminowym celem jest pomóc tej firmie rozwinąć się dalej, z moimi umiejętnościami i determinacją. Wiem, że to możliwe. Akis, student kursu FX Careers (marzec 2017 r.) Zanim dołączyłem do kursu FX Careers, poznałem rynek walutowy, w tym towary, indeksy, akcje i waluty, ale chciałem poszerzyć swoją wiedzę. Moje oczekiwania, kiedy zdecydowałem się wziąć udział w tym kursie, miały na celu zwiększenie mojej wiedzy w tej branży i dowiedzieć się więcej o funkcjonowaniu w firmie. Kiedy w rzeczywistości moje oczekiwania zostały ogromnie rozdmuchane przez wodę, w rzeczywistości było to znacznie więcej niż oczekiwałem, że wyjdę z tego kursu. Znajomość branży, wiedza o produktach, codzienne obowiązki działu back-office, zgodność, sprzedaż i marketing oraz analizy techniczne. To, co mnie wysadziło, to nieustanna pozytywna energia i przekonanie, które krążyły po klasie. Sądzę, że właśnie tak powinniśmy wszyscy myśleć, aby pracować i osiągnąć nasze maksymalne cele. Wierzę, że jestem bardziej niż kiedykolwiek gotowy, aby odnieść sukces w życiu. Olga, studentka kursów walutowych (marzec 2017). Usłyszawszy kilka osób rozmawiających o branży fx, a następnie zauważających wiele biur otwierających się tutaj na Cyprze, zaintrygowało mnie to. Moje poprzednie doświadczenie zawodowe zawsze koncentrowało się na inżynierii lądowej, ale powiedziałem, że kiedy dowiedziałem się o branży FX, próbowałem samemu, ale okazało się to trudne do zrozumienia. W tym samym czasie branża bardzo mnie zainteresowała, a zwłaszcza cały ten hype, wtedy dowiedziałem się o kursie z kursów i szansie na naukę. Moje oczekiwania zostały spełnione i przekroczony ten kurs dał mi moje zaufanie i nauczyłem się wiele o branży Forex i Binary. Jestem bardzo szczęśliwy, że zrobiłem ten kurs i czuję się bardzo pewny, że odniosę sukces w tej branży. Despina, studentka kursów walutowych (marzec 2017). Po prostu zapraszam do podziękowania za wspaniały kurs w zeszłym miesiącu. Chciałbym powiedzieć, że było to dla mnie prawdziwe doświadczenie otwierające oczy. Wiem, że wszyscy dołączyliśmy do kursu, aby znaleźć pracę na rynku Forex, ale niezależnie od wyniku, jestem naprawdę zadowolony, że dołączyłem do tego. Naprawdę czułem, że otworzyło mi to oczy na wiele nowych rzeczy. Emilia, student kursów FX Courers (kwiecień 2017) Przed rozmową z FX Careers nie miałem żadnej wiedzy na temat branży, ale byłem bardzo ciekawy. Kiedy usiadłem z menadżerem kursu, dał mi prawdziwy wgląd w branżę, zanim jeszcze zapisał się na kurs. To dało mi do myślenia i otworzyło mój horyzont na nowe możliwości i nową karierę. Kierownik kursu Andrew Savvides był bardzo entuzjastycznie nastawiony do branży. Mój pierwszy dzień na kursie był niesamowity, wszystko zaczęło się od prostych terminów dla początkujących, a później na późniejszym etapie, który na początku nigdy bym nie pomyślał o analizie technicznej i fundamentalnej, ale teraz rozumiem, jak to działa . Omówiliśmy wszystkie aspekty firm FX, takie jak procedury Back Office, zgodność, sprzedaż, marketing itp. To było ponad oczekiwania, ponieważ zawierało również motywację każdego dnia i naprawdę dostarczyło nam dobrego czynnika wpojonego każdemu z nas, sprzedaży Szkolenie było bardzo inspirujące i edukacyjne, mimo że byłem już w sprzedaży i obsłudze klienta, dawało mi to nową perspektywę. Wierzę, że mogę naprawdę wyróżnić się rolami sprzedaży lub obsługi klienta w firmie forex. Moim celem końcowym jest naprawdę zbudować moją karierę z zaufaniem i odnieść sukces w firmie, do której się przyłączam. Myria, Student kursów walutowych (marzec 2017) Bardzo dziękuję Panu Andrew za pomoc i wiarę we mnie od samego początku. Angela, Student kursów walutowych (marzec 2017) Anna: Dzięki kursowi FX Careers miałem okazję pogłębić swoje doświadczenie w branży walutowej, które pomoże mi znaleźć pracę szybciej niż bez wiedzy o FX. Marios: Bardzo podobał mi się kurs. Wiele się nauczyłem i zdecydowanie polecam. Sotia: Mogę powiedzieć, że po kursie FX Careers dostałem szeroki opis rynku forex, binarnego i ogólnie, jak te branże działają. Jest to pierwszy krok, jaki mam skłonny wierzyć ludziom, którzy chcą dołączyć do branży. Elias: Dobre doświadczenie, pełna wiedzy, łatwa do naśladowania i zrozumienia. Christina: bardzo przydatny kurs Polecam bez namysłu. Stalo: Miałem niesamowite doświadczenie podczas tego jednego miesiąca. Zdobyłem wiedzę, którą mogę wykorzystać w mojej przyszłej karierze, a także jako osoba. Theodoros: fx career to bardzo dobry start dla tych, którzy chcą wiedzieć, co oznacza fx i dla tych, którzy chcą zarabiać pieniądze, muszą zrobić to, aby to zrobić Constantin: jest to doskonały sposób na wejście nowy świat handlu forex. Daje ci to punkt wyjścia, który przewyższa wszystkie inne, rozpoczynające się w tej branży. Kariera Mariosa Fx dała mi możliwość zobaczenia branży forex z zupełnie nowym nastrojem. Przez cały czas wykładowcy byli profesjonalistami i bardzo pomocni. Platonas: Dałem szansę, aby rzeczywiście wiedzieć, jak i gdzie wykorzystać zdobytą wiedzę, a poprzez służbę zawodową zdobyłem wiedzę o firmach, dla których mogę pracować. Rzeczy, do których nie dotarły poprzednie instytucje, w których brałem udział. Dodatkowo zwiększyło się moje zaufanie. Freddy Wiedziałem trochę o sektorze forex, odkąd jestem absolwentem finansów, ale rzeczy, których się nauczyłem, są istotne dla rynku i są bardzo pomocne w prawdziwym życiu handlowym. Clare. Nie wiedziałem nic przed przystąpieniem do kursu, z wyjątkiem tego, co oznaczało inicjały FX. Nauczyłem się tak wiele i czerpałem przyjemność z nauki. Wziąłem udział w kursie, aby wzmocnić moją pewność siebie i to doprowadziło mnie do znalezienia pracy w tej branży. Stanislav Nie wiedziałem nic o branży, zanim podjąłem ten kurs. Teraz mam solidną wiedzę na temat podstaw. Fantastyczni nauczyciele. Vruyr wiedział dużo o FX i BO. Potrzebne do spotkania z ludźmi, którzy to robią. Fatma: Nie wiedziałem nic o tej branży. Od znajomego usłyszałem, że firmy są zainteresowane zatrudnianiem ludzi w języku arabskim i że płacą bardzo dobre prowizje. Powinien to robić każdy w każdym wieku, to ogromne doświadczenie i wiele się od niego uczysz. Moim celem jest praca w sprzedaży w branży. Afroditi: Przed wzięciem udziału w kursie wiedziałem tylko trochę o sektorze walutowym. Zdecydowałem się wziąć udział w kursie, aby poznać tę branżę i sprawdzić, czy mogę rozpocząć karierę w FX. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, cieszyłem się każdą minutą. Mam teraz pewność, że naprawdę chcę pracować w branży forex i dołączyć do tego nieustannie zmieniającego się świata handlu. Zdecydowanie polecam ten kurs. Lorna: Forex to popularna branża zatrudniająca na Cyprze, dlatego wybrałam kurs, aby poprawić swoje perspektywy zawodowe. Nie wiedząc o niczym, teraz czuję, że mam ogólną wiedzę i jestem bardziej pewny siebie w staraniach o pracę w branży forex. Irina: Przed kursem miałem małą wiedzę na temat FX. Zdecydowałem się wziąć udział w kursie, ponieważ chciałem zdobyć więcej wiedzy na temat tego sektora. Spełniłem oczekiwania co do kursu i naprawdę polecam wszystkim, którzy chcą dołączyć do tej branży. Teraz jestem przygotowany na znalezienie pracy w FX. Dziękuję za to Sotiroula: Kiedy wysłałem swoje CV do FX Careers. Miałem dużo wolnego czasu. Kiedy więc przeczytałem o kursie i zapotrzebowaniu na język francuski, pomyślałem, że była to dobra okazja, aby nauczyć się czegoś nowego i zdobyć zatrudnienie, używając mojego francuskiego języka w tej branży. Aziza Szczerze mówiąc, spodziewałem się uzyskać nowe informacje. Jednak zdobyłem nie tylko wiedzę, ale także pewność siebie i wiele pozytywnych nastawień ze strony wykładowców. Przed rozpoczęciem kursu interesowałem się FX, czytałem, oglądałem filmy o tym, jak działa ten rynek. Despina Moja wiedza na temat sektora walutowego była bardzo słaba przed przystąpieniem do kursu. Postanowiłem wziąć to nie tylko po to, aby znaleźć pracę, ale aby dowiedzieć się, co to za ogromny i szybko rozwijający się przemysł. Wykładowcy są najlepsi w swoim sektorze. Czuję, że nauczyłem się tak wiele w tak krótkim czasie. Dziękuję FX Careers za danie mi tej okazji. Kontynuuj dobrą pracę i zdecydowanie polecam ją każdemu, kto może być zainteresowany. Europa - MIFID Kraje: Cypr Poniżej znajduje się lista internetowych brokerów forex, które są zarejestrowane lub zarejestrowane na Cyprze. Kliknij linki w menu po lewej stronie dla brokerów forex w innych krajach. Uwagi: (1) Ikona oznacza wiele języków. Kliknięcie tej ikony spowoduje wyświetlenie lub ukrycie dostępnych dodatkowych języków. Kliknięcie nazwy brokera przed językiem spowoduje przejście do ich witryny w tym języku. (2) Jeśli to możliwe, kliknięcie Urzędu Regulacji przekieruje Cię do strony urzędu regulacji na stronie dla tego brokera, liście brokerów licencjonowanych przez ten organ lub do strony, na której można przeprowadzić wyszukiwanie podmiotów licencjonowanych. Brokerzy Forex na Cyprze Broker Name (Alternate Name Parent Co. IB - język strony internetowej, jeśli brak angielskiej wersji lokalizacji (urząd regulacji) BCS Forex (BrokerCreditService (Cyprus) Ltd) (dawniej Brokercreditservices) Blackwell Global Investments (Cyprus) Limited CFI Markets Ltd. Colmex Pro Ltd. Cypr (CySEC) Rozporządzenie Aktualności 2 lutego 2017 r., Nikozja, Cypr - LeapRate - Cypryjski regulator finansowy CySEC po raz kolejny zajął się oczyszczaniem regulowanych sektorów brokerów handlu detalicznego na rynku Forex, kontraktów CFD i Binary Options. 1 lutego 2017 r., Nikozja, Cypr - Tygodnik SMN - pośrednik na rynku Forex na Cyprze Alfa-Forex rozpoczęła oferowanie nowego limitu dźwigni finansowej i przeprowadza test odpowiedniości, aby ocenić, czy inwestorzy powinni uzyskać limit dla doświadczonych lub 27 stycznia 2017 r., Limassol, Cypr - finanse Magnates - ochrona klienta zajmuje centralne miejsce, ponieważ nieograniczona dźwignia oferowana przez dom maklerski jest ograniczona, a Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) bierze. 23 stycznia 2017 r., Nikozja, Cypr - LeapRate - Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) ogłosiła właśnie, że osiągnięto porozumienie z cypryjską firmą inwestycyjną Bdswiss Holding Ltd, co do którego istnieje podejrzenie o możliwe naruszenia usług i działalności inwestycyjnej oraz Przepisy dotyczące rynków regulowanych z 2007 r. I dyrektyw wydanych na podstawie ustawy. Ściślej rzecz ujmując, śledztwo, w odniesieniu do którego osiągnięto porozumienie, dotyczyło oceny przestrzegania przez Spółkę między innymi. 4 stycznia 2017 r., Nikozja, Cypr - Wiadomości z FinanceFeeds - Źródła zbliżone do sprawy dostarczyły informacji, które pokazują, że dochodzenie CySec w sprawie 1000 skarg dotyczących brakujących 176 milionów środków klientów było. 3 stycznia 2017, St Petersburg, Rosja - LeapRate - LeapRate dowiedział się, że nieuregulowany broker handlu detalicznego na rynku Forex i opcji binarnych Grand Capital przygotowuje wniosek o licencję CySEC od cypryjskiego organu regulacyjnego CySEC. 27 grudnia 2018, Nicosia, Cypr - Finanse Magnates - Założona w 2017 roku, Colmex Pro oferuje usługi inwestycyjne i handlowe w całej Europie w oparciu o licencję Cypru. Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) ogłosiła. 20 grudnia 2018 r., Nikozja, Cypr - Tygodnik SMN - Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) poinformowała we wtorek o rozpoczęciu postępowania w sprawie możliwego wycofania licencji Cypryjskiej Firmy Inwestycyjnej (CIF) na rynku Forex. 13 grudnia 2018 r., Nikozja, Cypr - LeapRate - Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) ogłosiła, że ​​na posiedzeniu w dniu 28 listopada 2018 r. Podjęła decyzję o całkowitym wycofaniu cypryjskiej firmy inwestycyjnej z numerem 23914 UBFS Invest obsługiwanym przez maklerów Moneychoice Ltd działająca w moneychoicebrokers, ubfsinvest. 30 listopada 2018, Nicosia, Cypr - Finanse Magnates - Firmy będą mogły zaoferować wyższą dźwignię, jeśli ich klienci o to poprosią, wymagany test przydatności. Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd wydała dziś nową. 24 listopada 2018 r., Nikozja, Cypr - Cypr Komisja Papierów Wartościowych i Giełd - Decyzja CYSEC Dotyczy: PFX Financial Professionals Ltd Ustawodawstwo: Zakres usług inwestycyjnych i regulowanych rynków instrumentów prawnych. 22 listopada 2018, Nikozja, Cypr - LeapRate - LeapRate dowiedział się od osób bliskich sytuacji, że Cypryjski regulator finansowy CySEC przygotowuje się do wydania dyrektyw, które całkowicie zakazują wydawania premii. 1 listopada 2018 r., Nikozja, Cypr - AtoZ Forex - Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) ogłosiła, że ​​zarząd CySEC podjął decyzję o wszczęciu procesu wypłaty rekompensaty przez fundusz odszkodowawczy dla inwestorów. 25 października 2018 r., Nikozja, Cypr - LeapRate - Cypryjski organ nadzoru finansowego CySEC nałożyła grzywnę w wysokości 225 000 na XFR Financial Ltd, spółkę matkę detalicznego brokera forex XTrade, za różne naruszenia. 13 września 2018 r., Nikozja, Cypr - Tygodnik SMN - Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) kontynuuje publikację decyzji zarządu przyznających Cypryjskie licencje inwestycyjne nowym brokerom forex, dodając Royal. 12 września 2018 r., Nikozja, Cypr - AtoZ Forex - CySEC przedłużył okres zawieszenia licencji ACFX do odwołania. Jak długo jeszcze ACFX ma zaradzić tej sprawie, zanim CySEC cofnie licencję ACFX Na początku bieżącego roku, w dniu 7. 2 września 2018 r., Limassol, Cypr - LeapRate - LeapRate dowiedział się, że Cypryjski regulator finansowy CySEC zaaranżował wyznaczenie tymczasowego likwidatora dla Trademarker (Cyprus) Ltd. Trademarker był własnością Izraela. 30 sierpnia 2018 r., Nikozja, Cypr - Tygodnik SMN - Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) oświadczyła we wtorek, że TG Traderglobal Ltd. przyznaje cypryjskiej firmie inwestycyjnej (CIF) licencję na obrót społeczny na rynku forex. 19 sierpnia 2018 r., Nikozja, Cypr - Cypr Komisja Papierów Wartościowych i Giełd - Rada Cypryjskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) pragnie poinformować inwestorów, że na posiedzeniu, które odbyło się 18 stycznia 2018 r. 9 sierpnia 2018 r., Nikozja, Cypr - Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd - Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd ogłasza, że ​​po decyzji na spotkaniu z dnia 25 lipca 2018 r., Upoważnienie Cypru. Twoja kariera na Forex zaczyna się tutaj Dołącz do HotForex, nagradzanego brokera i ścigaj kariera w ekscytującej dziedzinie rynku forex. W HotForex nasza siła robocza jest naszym największym atutem. Z tego powodu nagradzamy naszych pracowników indywidualnymi talentami i umiejętnościami oraz zachęcamy ich do pełnego wykorzystania potencjału w angażującym miejscu pracy, które sprzyja doskonałości. Rozpocznij wyjątkową karierę w HotForex i podążaj ścieżką do sukcesu Obecnie rekrutujemy w obszarach: Legal: HotForex to zarejestrowana marka HF Markets (Europe) Ltd, cypryjskiej firmy inwestycyjnej (CIF) pod numerem HE 277582. Regulowana przez Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) pod numerem licencji 18312. HotForex podlega przepisom dyrektywy w sprawie rynków instrumentów finansowych (MiFID) Unii Europejskiej. Strona internetowa hfeu jest obsługiwana przez HF Markets (Europe) Ltd. Ostrzeżenie o ryzyku: Handel produktami lewarowanymi, takimi jak Forex i kontrakty CFD, może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów, ponieważ niosą one wysokie ryzyko dla twojego kapitału. Upewnij się, że w pełni rozumiesz związane z tym ryzyko, biorąc pod uwagę swoje cele inwestycyjne i poziom doświadczenia, zanim zaczniesz handlować, aw razie potrzeby zasięgnij niezależnej porady. Przeczytaj pełną informację o ryzyku. HotForex nie przyjmuje klientów ze Stanów Zjednoczonych, Belgii, Iranu, Sudanu, Syrii, Korei Północnej i Japonii. Prawa autorskie 2017 - Wszelkie prawa zastrzeżone Ostrzeżenie o ryzyku: Handel produktami lewarowanymi, takimi jak Forex i kontrakty CFD, może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów, ponieważ niosą one wysokie ryzyko dla twojego kapitału. Przeczytaj pełną informację o ryzyku. Ostrzeżenie o ryzyku: Pamiętaj, że Forex i kontrakty CFD są produktami lewarowanymi i mogą spowodować utratę całego zainwestowanego kapitału. Prosimy o rozważenie naszego ujawnienia ryzyka.

No comments:

Post a Comment